Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2010. június 3., csütörtök

Pénznek van szaga?!?

A történelem vagy ismétli önmagát vagy nem tudom,de ahoyg pénzhez jutok rögtön lecsapnak rám,s volt pénzem nincs pénzem.
Ugye,meséltem,hogy több mint 1 évvel ezelőtt kölcsönadtam 1 bizonyos összeget,amit még mai nap se kaptam vissza.

Ma,1 másik munkatársam felhívot,s kért 1 kisebb összeget,olyan 10K HUF értékben kölcsön. Adtam neki ...
Csak tudnám honnan a fenéből érezte meg,hogy pont ennyi van a zsebembe. Ugyanis tegnap este kaptam kézhez ezt az összeget,mert ennyiért adtam el a wireless antennám.
Kiváncsi vagyok ez tartsa e a szavát,mertcsak 20 napra kérte a pénzt,ugyanis fizut csak 25.-e táján fizetik be neki a számlájára.

Más.

Tegnap internet és számtógép használatot "tanítottam". A poén az,hogy engem úgy nagyvonalakban a kinézetem,s a viselkedésem alapján a faluban szó szerint lenéznek,s nem sokra tartanak.

Mertugye,1 sertésfarmon dolgozom,a külsőm nem mindig ápolt stb ...

DE

Hívnak számítógépet szerelni/beállítani,s csodálkoznak,hogy ehhez miféle képen érthetek?

Mintha nagy dolgokat mutatnék :) 

Ám néha bosszant ez. Hogy 1részről semmire se tartanak,mégis kérik a  segítségemet. Most akkor ez hogyis van?




1 megjegyzés:

Nagy Farkas Dudás Erika írta...

:))))) Az emberek olyan kevés időt töltenek a saját személyünk véleményezésével - bár számunkra úgy tűnhet, éppen az ellenkezője igaz -, hogy nekünk sem érdemes azzal foglalkozni, hogy mi is a tartalma annak a rövid, részükről ránk szánt időnek.
Faluban ez van. saját tapasztalatom, hogy amikor itt valakivel közelebbi kapcsolatba kerülök, már az elején azt mondja: - jé, én nem is ilyennek gondoltalak! Vagyis félre ismert a felszínes infók alapján. És azok alapján ítélt is.

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY