Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2009. október 26., hétfő

Back 2 roots?

Kedvet kaptam,hogy ismét blogjam.

eszembe jutott,hogy ide is próbálkoztam,hoyg csinálok 1 blogot,még akkó',mikó' a blogzás tényleg fellendülőbe vala,s ygerekcipőbe járt.
Végülis ide eddig 1 sort se írtam,mert nem akart engedelmeskedni a blogrendszer,s olyan 1én avgyok,aki 3 vagy 4xi próba után hagyja az egészet a fenébe.

Ez 1 ÉNBLOG!!!


Azé' vezetem,mert néha ki kő' írnom magamból dolgokat.
Sokáig hallgattam. Túl sokáig.

S ez megártott.De tényleg. nem vagyok grafomán típus,se talkativ -ha van 1általán iylen szó :) - ám midnig élveztem,hogy gépelgetem scak úgy a nagyvilágba.Magamnak,s mégis másoknak.
Mertugye,hiába neveztem el így a blogom,mégis olvasol.

Köszönet érte.

Nem azé' írok,hogy sajnáltassam magam.


Hamarossan belinkelgetem a  múltam 1es pillanatait,amiket másfele meg lehet találni - meg asszem veszem a fáradságot,s le is mentem őket,ugyanis mániám az arhiválás,s így "tuti" megmarad legalább a gépemen,bár ottmeg elveszik a sok doksi közt :( - noh,mind1. A lényeg,hogy az emlékek éljenek tovább.
+ kiváncsi is vagyok,hogy mennyire igaz a mondás,hogy a történelem ismétli önmagát.
azt tapasztalatból tudom,hogy ugyanazokata  hibákat ismét,s ismét elkövetem,hiába "esküdözöm" önmagam ámítgatom,hogy megváltozom,merő hüleség.

Most ennyi.

Üdvözlettel Endre,Doroszló!

P.s.: Még hallasz rólam ...

Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY