Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2009. október 27., kedd

a pénz nem boldogít?!?

Noh,ma ismét nevetségessé? tettem asszem magam,illetve úgy reagáltam,ahogy azt más valszinü nevetségesnek tart.
Ugyanis fizetésemelést ajánlott fel a főnököm fia,akinél xtra dolgozom. Náluk is én gondozom a jószágot,de azt Ő "külön" fizeti ... Persze 1 kasszából emgy a dolog,de így "érdekesebb" neki ... Nem is keveset,hanem 25%-al akart emelni. Merthogy nálunk a napszámosok/fizikai munkát végzők órabére kb. 1.2 €/óra.
jelenleg énmeg náluk 1 €/óra dolgozom.
S mondja nekem,hogy "kevesli",amit elkérek,s a feleségi is kevesli,meg Ő is,hoygcsak ennyiért dógozgatok náluk.
Mondom neki,hoyg nekem ez untig elég.
Nem jutott akkó' eszembe, vagyis eszembe jutott,ám nem akartam megsérteni Őt,hogy azt mondjam,engem NE alacsonjtsun le 1 közönséges napszámoshoz.
Mert azt hiszem "kinőttem" ezt a korszakom. Hiszen megszakjtás nélkül több mint 2 éve a családja farmján dógozgatom. + azt is akartam mondnai,s ezt meg is mondom,az az ember,aki elmegy napszámba,s elkéri azt a pénzt jogossan teszi,hiszen ez az össz bevétele. Ő örül - s jómagam is örültem - ,ha szezonon kivül heti szinten tud összehozni,vagyis ledolgozni 10-20 órácskát,amin megveszia  betévő falatot.
De most más szituba vagyok náluk,s havi szinten 40-50 óra + bejön onnan is a szokásos min. 240 óra mellé.
S úgy éreztem,hoyg nem lenne a részemről jogos,hogy elfogadjam a fizuemelést ... Hiszen enkem hosszútávon így is kifizetődő.

Üdv Endre,Doroszló!


P.s.: Még hallasz rólam ... 


2 megjegyzés:

Bezga írta...

Endre nagyon szerény és becsületes ember vagy!
Ritka az ilyen és én örülök, hogy megismerhettelek és barátoddá fogadtál.

Kiss
Bezgus:)

Kocsis Endre írta...

részemről a megtiszteltetés.

Üdv Endre,Doroszló!

P.s.: Még hallasz rólam ... :innocent:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY