Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2009. november 30., hétfő

Belső óra, másik part

Valami nem stimmel. Napok óta hajnalba ébredezem. A "megszokott" 5.30 helyett 1-2-3 órával előbb kipattanok az ágyból.


pedig nem is fexem le előbb. 21-22 órábnál előbb sose hunyom le  a szemem.


Tegnap kiderült,hogy 1 ismerősöm beteg :( nagyon súlyos az állapota

Ez van neki,s már1 hónapja kórházba fexik  S az orvosok akik kezeleik nem j5tek rá mi a baja. a "szerencséje",hogy a testvére/bátyja is orvos,s utánnakeresett,hogy mi is lehet a baja ...


Nekem meg nem tudom mi a bajom.  Jobbnál jobb dolgok történnek,jó híreket is kapok,mégis motoszkáll bennem valami. Nme tudom beazonosítani,de be kéne,mert felfal elevenen.

Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY