Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2009. november 16., hétfő

csoda történt

tegnapi napom a megszokott rossz vasárnapokhoz eltérően jól végződ5t.

Persze nem úgy indult. Meló után rendszerújratelepítés,3x 1más után,mert az annyirajó dolog :( meg azé',mert megbuherált win xp használok.
Beszereztem 1 úgynevezett WinXP4ever verziót,magyar,de nem tudtam az új gépen ahzsnálni,mert az integrált háló"kártyát"2 szeri próbára se tudtam eflismertetni neki,s így lett ismét format c:

Most visszakerült az Ultimate WinXP elnevezésü cucc.

használ6ó,meg "szép" is,de nékem lényegtelen a vizuális kinézet. inkább legyne szürke minden :)

felment minden ahogy kell rá,s telepítem a "szokásos" chatklienseket,skype,Msn.

De ez nálam persze nem olyan 1xrü,mert engem az MSN úgynézki útál,s ez kölcsönös.
nagyonrégen 1x megszenvedtem vele mire be tudtam regisztrálni reá,azt a felhazsnálónevem el is felejettem,de most ismét szükség vala,hogy a gépen legyen.

DE ezt Ő nem így gondolta. felment az integrált windowsba beépített MSN - amit elő lehetne terjeszteni az EU elé,hogy mennyire monopol dolog ez,hogy nem is válasz6 az emberke,hoyg telepíti-e vagy sem?! - ,mielőtt be tudtam volna jelentkezni kéri,frissítsem. megtettem a kedvéért,mert oylan kedvessen szólt hozzám. :)
Felmegy a frissítés,ismét eb akarok jelentkezni,ismét kiirja,hoyg régebbi verziót ahzsnál,kérem frissitsen ... na,ekkor már gyanús vala a helyzet,de engedelmeskedtem ismét. procedúra végigment,ismét bepötyögni az azonosítót,jelszót ...
Látom próbálkozik a kiskrapek,hogy kapcsolódjon,forog,forog,de nem akar csatlakozni a hálózathoz,hanem láss csodát,aszodnja megint nem elég friss a verzióm,töltsem el a legújabbat.
Ekkor már közel voltam ahhoz a pillanathoz,hogyha magam vagyok - ismerős vala látogatóba,így nem tehettem meg - kikapcsoloma gépet,s újrarakoma rendszert. Eddig a pillanatig olyan 6 órás köszködés után voltam.
Ám szerencsém vala,mire barát elment MSN végre beüzemelt.
Vagyis scak azt hittem.
Mert engedett végre bejelentkezni,nem akart tavaszi friss lenni,s valszinü még nem tettek fel valami újabb verziószámot,mert szépen üdvözölt a Messenger.
Ám nézem az ablakocskát,aszodnja:

Ismerőseinek Listáján még senki se szerepel... bla bla bla ...

ekkor leesett az állam,mert reggel,mielőtt gép kikapcs,a régi rendszeren müköd5t,s a profilom se változott.

Szerencsére kedves ismerősök rögtön segítséget nyújtottak,s a konkurens kliensen (skype) 1.2 órán kerezstül tanácsokkal látak el,hoyg mit,s hoygan. elküld5t 1 régebbi verziót,megmagyarázott dolgokat,amik valójába nem is mondanak nekem semmit,mert annyira nem mélyedek bele az MSN világába.
de adott 1 fapados Msn verziót,ami végülis azt kell mondjam,jobban tetszik,mint az "eredeti".

S mi a csoda a tegnapi napban?

Hogy kommunikáltam. Élőszóba. Órákon keresztül.
2 emberrel is. persze nem 1xre :)

Az elsővel nem akartam annyit,s picit fárasztó vala,ám a második beszélgetés tartalmas,mélyre6ó,tanulságos a számomra.

Úgy gondolom Neki is sokat jelenthet ez.

s végül 1 dal:




Üdv Endre,Doroszló!

P.s.:Még hallasz rólam ...

Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY