Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2009. november 16., hétfő

H1N1

AMi sokak szerint inkább Who is Who jelent,ám ha belegondolok jobban nem is édrekel.

Ma találtam emitt 1 nagyon meg6ó mondatot az 1ik ismeretlen ismerősöm adatlapján:
- Facebook-on kezdetekbe úgy voltam,hogy Iwiw-el ellentétben NEM akartam mindenkit,aki bejelöl elfogadni ismerősnek. Csak azt,akit végülis valójába ismerek.

Persze,ez nem tartott ismét sokáig ... Mostmár ott is vannak olyan személyek,már 3 is,akikről halvány lila fogalmam sincs,hogy kik ŐK? se a név után nem ugrik be,se a képekről az adatlapjukon ...
1ik eset nagyon érdekes vala. 1 hölgy,J.P.Eszter bejelölt,s küld5t 1 levelet:
Hello Endre, Remelem, te vagy az, akinek irni szeretnek (metrhogy csak 1 baba-fotot latok)... Lattam AES-es karacsonyi buli fotokat, es meglattalak! Szoval, orulok, es boldog uj evet!

írtam neki vissza,hogy ott biztos nem látott :(,mert azt s etudom milyen buli lehetett az. Azóta se jelentkezett a levelemre,de az ismeretséget se törölte. (lehet nem is lehet ott,nem próbáltam) Másik 2 eset ennél 1xrübb vala,minden szó nélkül felvettek. :)
S gondoltam,ha már ismerősnek tünik nekik a nevem,akkor biztos tudják naggyából ki vagyok,így,hogy ne legyen sértődés visszaigazoltam neki.

Na,most az 1x, az idézet miatt nem bántam meg ezen tettem -


Nem tudom, merre vagy, de valahol már élsz a világban, és egy napon te meg én megérintjük majd ezt a kaput, ezen a ponton, ahol most én. Aztán majd bemegyünk a kapun, betölt minket a jövőnk és a múltunk, és annyit fogunk jelenteni egymásnak, amennyit soha egyetlen ember sem a másiknak. Még nem találkozhatunk, nem tudom..., miért. De egy nap minden kérdésünkre feleletet kapunk majd. Minden lépésem közelebb visz egy hídhoz, amelyen át kell mennünk, hogy találkozhassunk. Ugye, nem lesz nagyon sokára? Ugye nem?




 


Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY