Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2010. február 28., vasárnap

Balasevic

(Vele találkoztam élőbe.Van 1 dedikált könyven is tőle. Igaz,nagyon hülén van szignírozva,hiszen koncerten leptem meg,hogy írjon nekem alá,a meg6ódástól könnyes szemmel meg a sok énekléstől rekedt hangon a nevem nem jól érthette,mert így van most beirva:

Za Endre-au

Akkor is büszke vagyok rá!)




Slabo divanim Madjarski
Nesto malo, al' I to s greskom
Tecno govorim rukama
I perfektno se sluzim smeskom,
Ali madzarski ne umem
Daj nauci me leba ti
Nisam mog'o da pomislim
Da ce mi tolk'o trebati


Tvoje oci mastiljave
Crne zrele visnje spanske
Tvoje usne sladunjave,
Kao rizling od berbe lanjske
Suva trava sva suskava
Kao zipon na nevesti
Ali dzaba pripovedam
Kada ne umem prevesti

Ma di ces naci boljeg momka za te pare
Ne budi smesna draga ti mozes do veka tragati
Al' neces naci nikog tako mi gitare
'Ko ce te vise voleti iko ce lepse lagati

Slabo poznajem Szenttamas (Srbobran)
Ali stignem do tvoje kuce
Tiho zazveckam sibicom
Sve se ponadam mozda cuces
Ali pendzeri miruju
A te firange cipkane
Samo vatru potpiruju
Tvojom rucicom tipkane

Ma di ces naci boljeg momka za te novce
Nek ste mi sretni on I ti ja cu se oma skloniti
Al' ti me svezi na gajtan kao zvonce
I samo cimni kad pozelis ja cu ti zazvoniti

Slabo divanim Madzarski
Nesto malo al' I to omani
Ucio sam iz citanke
Pa sam ost'o na osmoj strani
Babe su me zacarale
Perom iz krila senice
Ali ti ces me resiti
Moja medena pcelice

A hold a felhok moge rejtozott
Ket csillag van csak az egen,
Mint a szemeid, mint a gyongyharmat, a... a...
Tja ne znam kako se kaze djurdjevak...

Slabo divanim madjarski

Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY