Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2010. február 28., vasárnap

A tízmilliószoros nap

 (jókis zen budhista vagyok,hamég ilyesmirü se tudtam eddig :) )

A tibeti /"nagy"/ Buddha napokat hívják tízmilliószoros napoknak, sorrendben az első holdhó 15., negyedik holdhó 15., hatodik holdhó 4. és kilencedik holdhó 22. napja. Az első holdhó, egyben a tibeti újév első napja. Évente négy ilyen nap van a tibetiek szerint.

A tízmilliószoros napok 2010-ben:
Február 28. vasárnap
Május 27. csütörtök
Július 15. csütörtök
Október 29. péntek

Ezeken a napokon minden teremtés tízmilliószoros erővel hat.
A telihold és újhold napjai pedig 100-szorosak!

Fontos, hogy ezeken a napokon tudatosabbak legyetek, mint máskor. Arra gondoljatok, amit teremteni szeretnétek az életetekben: harmóniát, békét, bőséget. Legyetek alázatosak, megbocsátóak. Engedjétek, hogy a szeretet járja át és ragyogja be napotokat, majd terjesszétek ki ezt az érzést önmagatokból, átölelve Földanyánkat. Küldjetek fényt minden létezőnek! Képzeljétek el bolygónkat békésnek, szeretettelinek, termékenynek, egészségesnek! Ha negatív érzelmeitek, gondolataitok merülnek fel, nyilvánítsátok ki, hogy elengeditek őket. Gondolataitokat alakítsátok át pozitívra. Nagy terheitek feloldását is érdemes ezekre a napokra időzíteni.

Tegyetek meg mindent, amit szeretnétek tízmilliószoros erővel hatni!

Szóljatok minél több embernek, hogy ők is tudatosak lehessenek ezeken a napokon!

A tízmilliószoros napok forrása:
http://www.baromkagyu.org/pageBK7.html

Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY