Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2010. február 23., kedd

Tetris 2 verzióba

Emlékszem, évekkel ezelőtt mekkora divat volt volt a Tetris. Kis túlzással mindenki azzal játszott az utcán, a metrón, vagy éppen az iskolában lehalkított hanggal. A mai videó játékokhoz képest sehol nincs a grafikája, nincsen izgalmas cselekménye, semmilyen mitológiai vagy űrből érkezett szörnnyel sem kell megküzdeni a kincsekért. Egyszerűen csak logikusan és persze minél gyorsabban kell a különböző alakzatú elemeket úgy egymás mellé helyezni, hogy a legalsó sorban ne maradjon üres kocka. Minél több sort tudunk így megtölteni annál több pontot szerezhetünk.

Ezt a kis magyarázatot azoknak szántam akik valamilyen csoda folytán kimaradtak belőle, vagy éppen túl fiatalok voltak mikor mindent beborított a Tetris őrület. Háromféle zene között lehet választani, de ha valakit idegesít akkor ki is lehet kapcsolni. A legfelső sorban vannak a billentyű kombinációk amelyekkel mozgatni lehet az elemeket.

De hogy mégse legyen olyan egyszerű, az elemek forgatása itt kicsit másképp történik. A szóköz billentyű segítségével, illetve annak a nyomogatásával az egész képernyőt forgathatjuk.

Sok sikert!


Tetris


és  másik verzió:

Tetris 1D

Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY