Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2010. február 9., kedd

tévé "sztár" vagyok

csaknem elfelejtettem szólni,hogy holnap,ha midnen igaz pár másodpercre lát6nak a szerenscétlen tévénézők melózás közbe,megha tényleg pechessek vagytok méga hangom is hall6játok.

elméletileg itt lehet majd követni:

Vajdasági Rádió és televizió 2


feb. 10. 17:00-tól!!!

 



apropó,nem tudná valaki ezt a müsort eflvenni? a netkapcsolatom nem elégséges ehhez
:s

Rögtön kiküldöm ezt a felkérést az ismerőseimnek is :)

vagy pofára esem,hogy nem is szereplek a végén.

3 megjegyzés:

Theodothe írta...

Hello!

Köszio a linket, ez nagyon jó. Megnézem mindenképp az adást, elvileg van valami rögzítú programom, csak még nem használtam. Addig próbálgatom. :) Szép napot!

Theo

Kocsis Endre írta...

várom a fejleményeket :)

Örülök,hogy felkeltette az érdeklődésed.

Üdv Endre,Doroszló!

P.s.: Még halalsz rólam ... :innocent:

Kocsis Endre írta...

vlgülis totál igazam lett. szerepeltem is meg nem is.

bár az piszok dolog vala Tőlük,hoyg a munkás embert nem mutatják,csak a gazdát ... nem tudom ki hisz abba,hogy mindenki olyan szép,tiszta ruhába tud dolgozni 1 ilyen vállakozásba :)

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY