Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2010. február 8., hétfő

szép télies nap

Noh,tudtam előre,hogy nem lesz olyan sétagalopp kiszabadulni innen a Balkánról. uyge,emlékeztek,írtam,hoyg jan. 15.-én végre átadtam a papírokat az új,biometrikus útlevél ügybe,s ma,feb. 8-adikán kellet mennem a kész okmányért.

Már akkor scodálkoztam,hoyg a rendőrbácsi aki átvette az iratokat nem ad semmiylen elismervényt,csak mondja a dátumot,hoyg február 8.

Ma elmentem.

Odaéretm 12.30 körü senki sem vaal előttem,de az ajtón látom 15.30 és 17.30 közt adják ki a kész okmányt,de azÉ' vettem az erőt,s beszóltam,hogy ez most tényleg komoly,s nem lehet addig felvenni?

nem lehet,j5t a válasz 15.30 után jöjjek vissza.

Szerencsém vala,hogy ismét nem vala se hideg,se csapadék.

csak 3 órát kellet valahogy agyonütnöm úgy,hogy nem vagyok kávézóba beülős típus,se kocsmázós. mert mind2 dologra sajnáloma  pénzt.

Fogtam magam,s ygalogoltam 1 nagyot a város központjából ki a supremarketekig,ami kb 30 perecs út,de nem sétagalopba. mert nem tudok lassna se sétáni.

Ja,előtte vettem végre  amobilomba "új" aksit. hoyg meddig bírja nem tudom,nevenincs,made in china,de 6 hónap gari van rá ... kiváncsi leszek.

naszóva kigyalogoltam, "bevásátam",visszagyalogoltam,bementem másik beveásárlóközpontba - kéremszépen nálunk is van ilyen -  mert ott is jó meleg van :) 

beugrottam 1 kis édességért abba az üzleteb amit még 3 hete kinéztem,ám az se semennyivel se olcsóbb,pedig ott "gyári" áron lehet vásálni,meg van kimérésre nápolyi,s 1éb nyalánkság.
 Megdöbbenve láttam,hogy olcsóbb a boltba a csomagolt "jobb" minőségü" cuccott venni,mint emezt.

Fura 1 világ az már biztos.

Visszamentem a hivaztalab,s leültem várni.

Rengetegen voltak előttem,de szerencsére mind scak a kérvényt nyújtották be,s sikerült 15.40kor bejutnom.

Kérdi tőlem a hölgy,aki dolgozik,hol az igazoló appírom?

mondom azt nem kaptam,de mondom neki jan 15.-énvoltam itt,akkor adtam át  a kérvényt,s ezta  dátumot kaptam,hoyg jelentkezzek.
néz rám a nőci,gondolkodik,felkel,elmegy 1 naaagy iratszekrényhez,kinyissa a legalsó polcot,s megtalálja 1ből????!!!! a 3 héttel ezelőtt átadott papjrk5egemet.

Mint kiderült,ma kellet volna REggel 9 órakkor jelentkeznem,s átadni a kérvényt.

Az,hogy én ezt megtettem ja.15-én,az nem jelentett semmit. Hiába mentem akkor el.
Most kitölt5tek1  másik ürlapot,bescanneltek midnnet ismét,visszadták a papjrokat,aláíratták a  kérvényt,s kaptam végre 1 igazolást,amivel jelentkeznem kell,s 1 telszámot amin 10-14 nap múlva érdeklődhetek,hogy kész e az útlevelem ...

S így ment tönkre az egész napom.

Hiába vártam 3 hétig,hiába mentem el 1x hivatalba,hiába maradtam ki melóról,hiába "kidobtam" rengeteg pénzt,hiába fagyoskodtam.

Most ismét vár6ok. Igaz,mostmár mind1,mert úgyse utazunk 1 ideig míg marika papírjai is készek nem lesznek.

De legalább tudjuk mire kellvigyázni,ha átadja Ő is a kérvényt ...

Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY