Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2010. március 16., kedd

kuriózum

Noh,kedves olvasóim most tényleg hajszálon múlott,hogy le nem estem a  székről.

Ugyanis megnéztem,honnan is j5tek a  blogomra (ezt már 1 ideje hanyagoltam) s nagy meglepetésemre azt láttam,hoyg szépen kezd bepirososdni a Fődgömböcském,amit ott jobrz lent lát6sz.

S ami kuriózum?

Ez, Penang,Pualu Pinang-ból érkezett vendégem.

nagyon örülök,hoyg betévedt hozzám is. Hogy mennyit érhetett a bejegyzésemből nem tud6om,de biztos neki is élmény lehette,vagy Ő is elátkozza 1 életre a google keresőt.

Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY