Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2010. május 10., hétfő

nincs cím

...a fölnőttek ugyanis szeretik a számokat. Ha egy új barátunkról beszélünk nekik, sosem a lényeges dolgok felől kérdezősködnek. Sosem azt kérdezik: ´Milyen a hangja?´ ´Mik a kedves játékai?´ ´Szokott-e lepkét gyűjteni?´ Ehelyett azt tudakolják: ´Hány éves?´ ´Hány test...vére van?´ ´Hány kiló?´ ´Mennyi jövedelme van a papájának?´ És csak ezek után vélik úgy, hogy ismerik.


MostmÁ' tényleg előveszem a Kis herceget s elolavsom ismét,mert Kis herceg idézetek a facebook-on oylan dógokat dob fel amikre nem emléxem. Igaz mégcsak 2x kértem (napi szinten 1et szoktam),de valahogy furák. Vagy ezeken enm akadt meg eddiga  szemem.

Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY