Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2010. május 10., hétfő

csaknem 5 évvel ezelőtt történt

végre megtaláltam ezt. 2005. évbe készült kép Rólam. 4.edik képsorozat jobbról az 5.ik képen vagyk valamennyire lát6ó.

vagy lehet így is tán :


mostmár nem vagyok ilyen piros. Akkor még napszámba jártam,s kapálási,szalma/szénahordás után voltunk,s uyge,ez meglátszott rajtam,mert a fejem hasonlított 1 főtt rák színéhez.

Amúgy érdekes történet vala ez.

(mivel ma 12 órát ledolgoztam,hajnalba kelltem,sz@r a kedvem,éhes vagyok,fáradt meg magányos így nosztalgiázom)

Barátom,akivel ovis korom óta ismerjük 1mást kapott 2 jegyet a 2005-ös SZIN-re,mert a cége volt annó abban az évben megbízva az esemény honlapkészítésével,meg a többi iylen info blablával.

Előtte való 7végén meg SZEFANTOR-on voltunk,ami 1 nagy múltú Szegedi sf/alkotótábor. Abba az évbe voltam ott először,de csak azé' mentem,mert talizni akartam pár emberkével,akiket az interneten,fórumon megismertem. :)

Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY