Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2010. május 1., szombat

WoW

Igen,elj5t ez a nap is. Elkezdtem WoW-ozni. mégcsak nézegetem,tök fura. persze nem nem fogok fizetni érte havidíjat,vannak "tört" helyek is,ahol lehet nyomulni :)

Már játszottam ilyen MMORPG= Tömeges Internetes szerepjáték okkal,amik kvázi ingyenessek,de hosszútávon eléggé monotonok.

Most,1 óra a hétam megett,s sikerült is szépen "behalnom". 8.dik szintet értem el. Gnome mage vagyok/voltam.


De indítok más karit,ahoyg kinéz ebbe a gammába a mágus eléggé gyengécske. szoknom kéne a billentyüzetes irányítást is,mert sz@ru van alapba megoldva. s úgynézki úhgy tervezték,hogy az embernek a bal kezén min. 10 újja van,amik önállóan mozognak,s külömböző hosszúságúak,hogy a kivánt billentyüt simán le tudja nyomni.

Ha nem hallatok rólam hosszú ideig,akkor elkapott a gépszíj,s belemerültem Azeroth világába.

Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY