Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2010. június 16., szerda

kvázi szabadnap

Nos, megléptem 1 dolgot. "kértem" 3 nap szabit melóról. avgyis 3.5napot. mert holnap elm1ek "venni" 1 mobiltelefont,ha sikerül. Mert most kvázi ingyenessen lehet hozzájutni,de előfizetéses cucc,s a havidíj kb 10 € lenne. S most kérdéses,hogy jómagam vehetek e így,mertugye,nem vagyok munkaviszonyba stb ...

Amúgy ilyen lesz,ha lesz : 


Nem sokat tud,se nem túlmodern,de nékem most elsősorba a zenehallgatás miatt esett rá a választásom.

a sima MP3 lejátszók nekem nem j5tek eddig be,s így nem is nézegettem őket.

visszatérve a szabira. pintek és szombat szabadkára mennéka  nővéremékhez,mert a kislányoknak vasárnap elsz tartva a szülinap,ám akkor sajna nem tudok jelen lenni,mert Tüzoltó versnyre vagyok hivatalos. s azt ismét "nem" tudom lemondani,mert Bírói státuszba kell megjelennem. S így se vagyunk elegen.

Utánna meg nagyon jól fog kezdődni a nyaram,mert min 10 napig 1edül leszem!!! Szülém elmegy házat őrizni a nővéremékhez,akik idén ismét mennek nyaralni. Jó akinek jól m1. Taval házat tatoztak komplett,idén ismét tellik nyaralásra.

jah,ma megemlítettem a agzdának,hogy augusztus 3-17 közt se leszem,s akkor tényleg kiveszem az évi szabadságom. nagyon hozzászoktak,hogy az Endre,az dolgozik állandóan.

Mostmégcsak1 akadály van,amit nehéz lesz meglépnem,de megteszem. S ez az,hogy a fizum is kikérem.

Mert az csak gyarapodik,s gyarapodik ... 

Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY