Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2010. április 14., szerda

legyen türelmed

beraktam pár cuccot.

Legyen mit óvasni :)

a fene se érti már,hogy mié' nem jelenik meg úgy ahogy kéne,s lusta vagyok,illetve jobbanmondva semmi kedvem átszerkeszteni,hogy a hivatkozások, ahol vannak elérhetők legyenek.

4 vagy 5 napig?  erre se emléxem nem vala netünk. nekem nagyon hiányzott,de ahogy kinéz a történelem ismétli önmagát,mert a virtuális világba senkinek se tünt fel,hogy nem vagyok. Ugyanis az e póstaládám csakis a megszokott,s a nem annyira megszokott hírlevelektől roskadozott.

Picit elkezdtem üriteni az 1iket. meg is találtam azt a hütlenséges cucc előzményét. amit nem is tudtam,hogy kaptam.

Mivel külső levelezőprogit hazsnáltam -eddig- nevezetessen a Thunderbird,ami nem a kocsi márka. de ismét eljátszotta velem azt,hogy kifagyott,s le akarja szedni az 1xxx számú levelet ami kb. karácsony óta gyülemlik a szolgáltató mailszerverén.

 Mit akarta,még?

Ja,ahogy nézem megkergült az internetsebességem,ugyanis most per pill 768/768-as sebességü. ami elméletileg lehetséges,meg ahoyg kinéz gyakorlatilag is. Bár fura,mert eddig 768/64 vala,de az is csak "papíron". Legalább most "jól" fel tudok tölteni különböző torrent oldalakra. Nem mintha számítana,hiszen bent avgyok 1 oylan helyen,ahol ami érdekel az scaknem midnne "ingyenes",tehát nem számolja a LE töltést,csak a visszaosztást,megugye összej5t ott is Bezga jóvoltából 1.5 TB Feltöltés (csak így zárójólba,abból az 1500 GB-ból azé' jómagam is kb. 50el besegítettem ;) )

 Más.

Nem tudtok olcsón szálást Bp.-en? persze,gugli a barátom,de nem ebben az esetben. Most az 1x sajnálom,hoyg nem vagyok Iwiw ntag többé,mert ottha jól emléxem voltak olyan típúsú apróhírdetések.


Májusba,konkrétabban a másik bejegyzésemben. ugyanis felmegyünk,s pár napot ott lennénk.

Más.

FeedJit ahoyg látom beújított. teccik nagyon,hoyg időt is kimutat a látogatóknál,márha az illető nem olyan szemfüles,illetev nem olvasta még azt a bejegyzésem amiben elmagyaráztam,hogy is lehet kijátszani :)

Más.

Ismét elkezdőttek a 10 órás müszakjaim :s

kedvem a béka feneke alatt van annyival,hogy az má' nem is mérhető.

Más.

Még mindig várjuk az ADSL vonalat. nem enléxem itt irtam e róla,de 1 hónappal ezelőtt benyújtottunk 1 kérvényt,s elméletileg el is fogadták.

Ma kérdem az irodában a titkárnőt,hoyg mi a szitu,tudnak e valamit?

Mondja,még semmi hír,vagyis annyi,hogy elfogadták a kérvényt,s tán csak el kéne menni a routerért.  Kédrem hova? azt nem tudják. no,mind1. 7főn úgyis mennem kő' hivatalba,megerősíteni az állam bácsikát,hoyg munkanélküli vagyok,s az si akarok maradni hivatalossan a  következő 3 hónapban.

Más.

Youtubet is átszabták. nme teccik,hirtelen nem találtam hol is vannaka  dógok.




Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY