Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2009. november 12., csütörtök

aludtam

Ma végre aludtam 1 kicsit éjjel,összvissza csaknem 6 órán keresztül. Tegnap scak enni felejtettem el. avgyis nem érkeztem. ma jutott eszembe,hogy 1 almán,s 1 tányér abblevesen kivül más nem ment le a totkomon. Még folyadékot se ittam nagyon. Ilyen is régen vala.

a régi gépem vinyója felmondta a szolgálatot 2 nappal azután,hogy eladtam. Szerencsére aki megvette nem akadékoskodott,s vettünk 1 másikat. Nagyon rosszul érzem ez miatt még mindig magam :(

Most 160 GB helyett van neki 320 GB :)
 

Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY