Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2009. november 12., csütörtök

minek gyors gép?

noh,ismét voltam a régi gépemnél. nem tudom,hoyg még emddig ekll hozzá járnom,de kezd unalmassá válni :)
Ma azÉ' kellet mennem vizitbe,mert nem tudtak instalálni 1 gammát ...

Persze,megértem Őket,nem tudnak angolul. én se ... de a kis gazdaszonyban azé' van angol nyelv diplomája.

felraktam nekik 4 féle Zuma gammát :)

igen, jómagam is nyüstöltem,de hamar rá lehet unni ...  + felraktam nekik 1 Commandos3 nevüt is,ami első ránézésre igen bonyolult,nem tudom,hogyan fog vele boldogulni 1 angol ynlevben semennyire se járatos 1én.
Következő 7en elméletileg bevezetik hozzájuk is a netet,így tán könyebb dolgom lesz,mert akkor el tud érni skype-on,s majd elmagyarázom neki hogyan is kell képet készíteni arról,hol is akadt el,s mit is csináljon :)

Ma még mindig enm mentem neki a rendszer telepjtésnek itthon :(

Deha nem alszom el,akkó' talán. addig is felnyomok pár régi bejegyzést ide. enm időrendbe lesz szedve + úgyse tudom mind megtalálni,mertha jól emléxem sok eltünt a rengeteg fórummotor,serverhiba stb következményeként :( sajnos.

Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY