Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2009. november 11., szerda

Másnap vagy más nap?

Noh,az este kidühöngtem magam 1  picit itt a blogomba. Szomorú voltam,s kiirtam amagmból.
Asszem megrémített valami. Olyan deja vu érzésekj5tek.
De mára javult a helyzet.
Most good vibrationst érzek.

Facebook -on kitöltve kaptam ezen érdekes magyarázatot a viselkedésemre? :

"Tudod milyen az EQ-d,hogyan jösz ki az emberekkel?" with the result Érzelmes ám eszes alkat.

Az embereket és a helyzeteket gyorsan és pontosan méred be. Előre tudod,hogy az adott flört komollyá válhat-e vagy sem,hogy egy munkamegbeszélés kedvezően ér-e véget,a barátság őszinte-e stb. Mégsem értékeled túl sokra a belső hangod vagy a megérzéseidet. Mások érzelemkitöréseit gyanúsnak vagy kellemetlennek találod.Könnyen zavarba jösz,ha valaki felfedi a lelkét..
 
Igen. ez a gond :(

Más. 

ma mégse rakom újra a rendszert,mert  a régi gépemen kell babrálnom picit később. Valszinü ott is oprendszer telepítés lesz. Úgyhogy nem úszom meg a mai napot az nélkül.
 
Most várom,hogy jöjjön értem a fickó,s menjünk csinálni,mert nem tud Zuma-zni ... 

Már reggel óta nyaggatott telefonon keresztül,hoyg játszott,de reset-elte a gépet "véletlenül",s azóta nem indul újra a gépe,vagyis a gép újraindul,ám a rendszer nem. s mit tegyen ilyenkó'? 
Próbáltam elmagyarázni neki,hogy hogyan telepítse újra a rendszert,mert más amúgy nem jutott eszembe hirtelen.

Ő is fura alak. most lesz 3 hetis a kisbabájuk.S Ő számítógépet vesz,s játszik ...  Igaz,már nyár óta akarta a gépem,ami a következő elemekből áll: AMD Sempron 2800+; 2 GB ddr2 RAM,WD 160 GB;Asus M2X alaplap;+ skystar2 satkari + 19" Acer LCD monitor. Pontossan 2 éves gép. 200€ adtam oda neki. Ő meg avn elégedve,én meg mégjobban,mert picikét "átvertem",mert ebbe árban kapott volna erősebb gépet is. igaz,monitor nélkül ...

jelenlegi konfigoma  következő:

Intel Core2 Quad 8400 2.66Ghz (még nincs tuningolva,de 1x arra is sor kerül. Hiszen azt olvastam simán mennek 3 GHz-en az iylen procik. :)  ) + Cooler master Hyper TX3 hütő (bár ahoyg nézem a gyári is nyom vagy fél kilót :)
Asus P5Q SE Plus alaplap
4 GB DDR2 RAM Kingston HyperX 
WD 1 TB  Hdd
GeForce 9500 GT a grafikus
22" Viewsonic LCD monitor

Ház és táp Cooler Master,a "drágább" fajtából,s csicsássan néz ki,s amin meglepődtem,hoyg vagy 20 kilót nyom az összeszerelt gépem. Régi nem vala ilyen nehéz.

Oprendszert újra kéne tennem,mert 1 iszonyatrossz,megbuherált win xp van fent,ami ha hiszed,ha nem az xtra funkcióival néha belassjtja a 4 magos procit ...,s a kinyitott,de a tálcán kicsiben levő progikat nem akarja 1ből felhozni,ami hihetetlen ...






 
 

Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY