Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2010. január 14., csütörtök

csütörtök5 mondok

Eldobom az agyam :(

Behüjült a netes életem. Tüzróka nem enged be a Google fiókjaimba. jelszót tudok cserélni,de bejelentkezni már nem lehet. Chrome alatt megy minden ... Ezen menjen el az ember.
Thunderbird nevü levprogim is megkergült. ismét letölt5te az össz levelem,ami a szerveren fent van. csak 478 levelet kellet manuálissan,1enként törölni ...

Holnap megyek beadoma a papjrt útlevél üygbe,vagyis megpróbálom beadni.

Közbe meg lemaradok 1 tévés fellépésről,mert pont holnap jönnek a farmra,ahol dolgozom. Nos,ez nem is olyan nagy baj,hoyg nem szerepelek,az úgyse az erősségem. ha 1x visszakapom a fényképezőgépem,készítek képeket a munkahelyemről. közel sincs EU standard szintjén,de modern.Elméletileg.

Havernak odaadtam 1 torrent oldal belépőm,mert szegényke megkért,hogy 1 másik nevenincs oldalra tegyem már be az én speedtest képem - csak tudnám miért jó az neki?? attól nem tölt se le,se fel gyorsabban  -,mert nekem 2 fokkal gyorsabb a netem.

+ küldtem neki 2 másik oldalra meghívót. az 1iket nem használom,de kaptunk összvissza 6? vagy mennyi meghívót,ha kő' valakinek szóljon. :) még van belüle. ha nem,akkor "beváltom" 1 GB upra :) bár ott úgyse fogok leszedni semmit.
Másikra azé' szenvedek a pontokért,mert seedelés/feltöltés után jár a bónuszpont,s itt 100 pontba kerül a  meghívó,ám am megszántak szegénykét,s így kiküldtem,éppen vala 141 pontom.
Ja,mivel ma ilyen a hangulatom kapott még 1 gmail meghívót is.

Most úgynézki iylen adakozós hangulatomba avgyok,így tessék kihazsnálni az alkalmat!!! ;)

Üdv Endre,Doroszló!


P.s.: Még hallasz rólam ...cool smileys

Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY