Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2010. január 12., kedd

Kerested már a neved?

Nos, próbáljátok ki,a Google.hu alkalmazást úgy,hogy beírjátok a neveteket.

Nmezetközi szinten "csak" 3.adik helyen dob fel,de a magyar google találata elsőként hozza fel a Facebook profilom :)

Vagy jól csinálok valamit,hogy ennyire elő vagyok,vagy nem tudom :)
De ez a kis kereső,amit beépítettem nem ismer fel :) megnéztem az első 10 oldlat,s nem vagyok. Érdekes,akárhány google kereső,annyiféle eredmény??? 

Másnál mi az eredmény?


---

más. cseszegettem 1 picit ezt a FedJit nyavaját,s akiket olvasgatok,azoknál piszok módon kikapcsoltam azt az opciót,hogy az IP címem jelezze. :)  De ahogy nézem,vagy kaptam másik IP címet? vagy valaki más erről a  területről járkál erre ... Mert nálam is feltünt +1 ismeretlen beográdi IP címmel rednelkező :)
 Ennek még utánajárok,de érdekes ... Vagy az áll fent,hogy backa topola és ada-rol jövők is beogradinak vannak titulálva?

1 megjegyzés:

bellamaria írta...

Egyszer a tévében azt hiszem a Smuck Andor azt mondta magáról, ő híres ember, mert a gugliban többezer találat jött ki, mikor beírta a nevét. Kipróbáltam én is, kezdő bellamaria koromban, de akkor még csak valami fizetős khm... széplányos oldalak jöttek ki, akik nem én voltam. Most már ha beírom a nevem, az IGAZI bellamaria jön ki találaltként :D, vagyis ééén

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY