Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2010. január 10., vasárnap

Miattam ne sírj ... :'(



Karácsony estéjén,mikor a harangok hangja szólt,

Szent Balázs temploma előtt álltál lelkem,

S 1 öreg sállal amid vala hajad betakartad

Hogy véletelenül 1 hópehely is elolvadjon rajta.


Azt beszélik,szégyelsz,ha hallasz rólam,

De fele annyira se vagyok rossz,mint ahogy mesélik.

Soxor néztem a házad felé,de kedvesem nem voltál a hóban.

Ám midnen szerelmem Néked őriztem.


Miattam ne sírj,könnyeket nem érdemlem.késő van,hogy most változzam
Miattam ne sírj,könnyeket nem érdemlem.késő van,hogy most változzam



Kismmillió alkalommal elmentem az ablakod alatt,
Ha csak 1 szót szóltál volna vadlibák szárnyán repültem volna vissza,
Mert fele annyira se vagyok rossz,mint ahogy mesélik.
Csak 1 szerencsétlenségem van,elrontok mindent amihez hozzányúlok.
Miattam ne sírj,könnyeket nem érdemlem.késő van,hogy most változzam
Miattam ne sírj,könnyeket nem érdemlem.késő van,hogy most változzam
Mert Nékem olyan vagy,mint a gyökér ami éltet,valami régi megszokás
Miattam ne sírj,könnyeket nem érdemlem.késő van
Miattam ne sírj,könnyeket nem érdemlem.
Miattam ne sírj,
Miattam ne sírj,
NE sírj ... !!!

Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY