Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2009. december 23., szerda

Amikor segítünk

Oké,rosszabbul nem is kezdődhetne az idei karácsony.

Van 1 munkatársam. László
érdekes,hogy ez a név végigkísért az életemen. Mint pozitive értelemben,mint negative.

Hiszen legjobb barátom is László,van 1 blogíró akit olvasok néha,rokonság tele van Lászlók-al stb ...

Nos,most csak az első laciról szólnék,aki a munkatársam.

Kicsit beképzelt,s mivel Ő van a farmon ahol dolgozom leghosszabb ideje,a kezdtektől,így picit főnökösködik is. Különössen azóta,mióta elkezdtem jómagam is dolgozni vele. + pár hónapja kapott még 1 segédet ...

Mostmár naggyon jól érzi magát. Na,ez most nem lényeges.

Ma felhívott,hogy kéne neki kiirnom 2 dvd-t rajzfilmekkel,deholnap reggelre. Mondom,nem gáz,elintézem.

Előzmények: taval leszedtem,s neki is odaajándékoztam (van 1 kislánya) 24 DVD rajzfilmet,a Disney pack-ot,ami tartalmazza az "össz" Disney rajzfilmet 1938-2008 közt.

Másik előzmény.

február végén megkérdzete az alak,hogy nem-e tudnék neki kölcsönadni kb. 18 ezer ft. ,2 hónap múlva visszaadja. A feleségének akart venni álljtlag valami övet/szíjat,ami segíti a fogyásban. mert a teleshop-ban látta,s az oylan hüdenagyon hasznos,de nincs rá pénze ...

Éppen vala nálam pénzt,mert akkor vettem efl1 kis előleget,így odaadtam neki ...

Azóta is csak akarja visszadani a pénzt ...

Közbe a lakásukat újította piict efl,nyáron elmentek 10 napra családostul nyaralni a Horvát tengerpartra,ismét alkást újított,e a pénzem még midnig enm akaródzik neki visszaszolgáltatni.

Ma mikor befejezte a "rendelést",hoyg mi kéne neki,mondja ismét,hoyg uyge,tartozik nekem ennyi s ennyi pénzel. Mondom,igen ...

Erre aszondja,sajnos MOST se tudja megadni,deha nem gond,s van még pénzem,akkor adjak MÉG kölcsön!

Ennél a pontnál nem tudom miért nem emeltem fel a hangom,e megőriztem a hidegvérem,s közöltem vele,hoyg sajna nekem sincs most pénzem .. s ez így is van :(

Mert még nem vettem fel a fizukat az idén :(

így nem is ahzudtam neki.

Csak most azt nem értem,hoygan lehet ennyi bőr 1 ember pofáján,hogy tartozást simán bevalja,s azt is,hogy nem tudja 9 hónap után se megadni,de nyaralásra vala pénze (úgy,hogy a felesége is dolgozik),lakásfelújításra vala pénze + még adjak neki pénzt.

De már előbb eldönt5tem magamban,hogy ennek az alaknak az életbe nem adok több pénzt ...

Kijátszotta a bizalmam.

Kész.

s javuljon meg az önérzetem ilyenek után :(

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az Igen, talan igy

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY