Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2009. december 20., vasárnap

tudtam

tegnap nagyon boldog voltam,ma meg is bántam :(  A szokásos menetrendszerinti Jó dolog utánni rossz megérkezet. Bár tudtam előre már tegnap,hogy ma sz@r napom lesz melón,mert a tegnapi mínusz hőmérséglet beakasztott a vízvezetékeknek,de nem számítottam,hogy ennyire kikészit a mai nap. kaptam amúgy 1 segédet nem is említettem. Ma picit felhúzta a cukrom,s csaknem kiabáltam vele. :( Nem vagyok parancsolgatós típus,de ma abab a szituba kerültem,hoyg rá kellet szólnom több alkalommal is,mert avgy nem akart Ő se dolgozni,vagy nem tudom.

Holnap megyek hivatalba ismét. Végre elszántam magam,hogy elindítsam a papírjaim. Útlevél,munkakönyv,TB  ...

Személyigazolvány már megvan.

Hogy végig tudok-e menni azt még kétes dolog.

Útlevél most mindennél fontosabb Nékem.
 Bár félek,hogy sikerül e elintéznem,mert akadályok vannak dögivel :(

Mind1. tegnap kaptam 1  naaagy lökést,s így elindul6ok.

Ninsc több visszakodás,eleget halasztgattam,s tegnap a fejembe vettem,hogy +változom.Ez nem a szokásos Újévi "fogadkozás". olyat sose csináltam.

Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY