Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2009. december 21., hétfő

jó vagy rossz???

Most hirtelen nem tudom,hoyg a mai napom jólvégződ5t vagy rosszul.

Ugyanis elmentem hivatalba,de nem tudtam semmit se intézni :( De elmentem.

Kiderült,hogy 1 papír ami igazolja,hogy voltam sorkatona csakis csüt. és pénteki napon igénylehető.

Ez epdig baj,most nagy baj,mert tolódik így minden :( Tudtam,hoyg ez nem megy ilyen simán. Miért is menne velem kapcsolatba valaha is valami 1xrüen?

Második lépést is megtettem,amire azt hittem tegnap,hoyg nem leszem képes. elmentem a munkaközvetítőbe. kaptam 4 oldlanyi kitölteni valót,még át se néztem nagyon. Aszondja a hölgy,ezt töltsem ki,hozzam a diplomám,1 papírt,hogy mi van/nincs a nevemen.

Ezt is scak jövő 7en tudom újra elindjtani,addig ki kell töltenem,elmenni azé' az igazolásért is.

Más gondom is van. A karácsony. :( Vagyis annak a másnapja.Péntekre esik. Nővéremékhez kell menni ebédre,akik kb. 60 km laknak tőlünk. de 9 órakkor bent kéne lennem a hivatalba,hogy elkérjem a katonai igazoló nyomtatványt,hogy 7főn sorba tudjak állni az útlevélért ...

Ez még nem is oylan nagy gond,hiszen ebédre kéne odaérni csak. De a szülém mindig időnap előtt kedvel bevágódni,taval is már reggel 9 órára ott voltunk a vendéglátók jóformán még fel sem kelltek akkor ... + ott akarnak éjszakázni,s nekem ismét buszba kő' szállnom,s hazajönnöm,mert nincs elég hely,ahol megszáll6nék jómagam is. + nekem reggel melóra is kő' mennem.
Taval is így vala,de akkor még rosszabb vala a helyzet,mert a szülém 30 percel a busz indulása előtt értesített arról,hogy ők maradnak. uyganis Szabadkáról van 1 direkt járat csak,ami elhoz átszálás nélkül Doroszlóra,s az 15.10 indul,s 16.45 érkezik ide. Más alternativa nincs sajna.
Ráadásul szépen ebköszönt5t a tél is,s farkasordító hideg van. Tüzelni kell,itt ninsc távfütés. Mindne szobát külön-külön kell bemelegjteni. Ez nem is gond,ha az ember elkezdi időben. Ám pénteken? 17 óra körü érek haza,hideg lakásba. betüzelni már nem is nagyon érdemes,mert min 2 óra mire elkezd melegedni a szoba :( De úgy tervezem,hogyha van valami más járat félútig hazafele,akkor azzal elindulok,s taxiba ülve jövök haza. így többet lehetek a nővéremékkel,s a kislányaival.

Nem tudom még hogy lesz,csak azt tudom,ismét sz@r hangulatba leszem. Szokás szerint.

Karácsony így a karácsony ???

1 megjegyzés:

Ilona írta...

Hát nem egyszerű.

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY