Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2009. december 29., kedd

megint nem értek semmit

Miért élek dolgokat így át? Miért van az,hogy nem "akarnak" Reám hallgatni az emberkék? Ha meg hallgatnak,akkor "kényszerként" veszik fel a kérésem :( S hiába próbálom meg garázni magam,nem akarnak ismét hallgatni rám. Már 2 napja piszkosul rosszul érzem magam 1 dolog miatt. Tegnap legalább ráj5tem mi is a gond.

s még jobb kérdés,ha valamit spontán adok 1 barátnak,akkor abban miért merül fel az,hogy viszonozza a szívességet?




nem 1x emljtettem már,hogy jómagam akkor vagyok boldog,ha másokat boldoggá tudok tenni. De ez rohadtul nehéz meló,mert nem lehet tudni,hogy a gezstusom mikor okoz boldogságot,s mikor pont az ellenkezőjét.

Különössen,ha nincs visszajelzés. + oylankor,mikor kényszeredetten akarnak viszonzásul valamit "adni".

Utoljára mondom,NE így,ne erőltve csináld,ha meg is próbálod,az nem úgy jön át,s hiába örülök,ha megszenved vele az illető,aki nekemboldogságot akar okozni,azt hihetetlenül hangzik,de átérzem. "fogékony" vagyok az ilyesmire :(

Sokkal jobb vala,s 1xrübb az életem míg nem kaptam abba a bizonyos mesébe vissza a szívem (első bejegyzéseim 1ike) ...

Üdv Endre,Doroszló!

P.s.:Még hallasz rólam ... :innocent:

Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY