Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2009. december 31., csütörtök

évzáró (több panasz/szó/ NINCS )

nagynehezen véget ér a 2009.edik év is. Nagyon nem akar elmúlani számomra. Ennyi rossz már jóideje nem történt velem 1 év alatt.



S minden ami történt csakis 1 dolog miatt. Mert nem tudom kinyitni a  számat.

Idén ledolgoztam kereken 3223 órát,ami napi szinten olyan 8.85 óra ... Igaza vala  amunkaadómnak,mikor több mint 2 évvel ezeleőtt elkezdtem náluk melózni,hoyg nála mindennapra jut 8 óra munka.

S akkor most1  kis visszatekintő,hogy milyen is vala az évem,nem sokra emléxem (szerencsére),de sok jó nem vala ... :(

Mivel elváltak az útjaink még 2008.-as év derekán attól akit szeretek,nagyon rossz állapotba kerültem s, ez meglátszott rajtam külsőleg. Átmentem remetébe. Utolsó talink óta nem nyiratkoztam,s csaknem 20 hónap utánsikerült ismét eljutnom bobélyhoz. Midnez emllet még voltak oylan időszakaim,hoyg 3-4 hónapos szakállt is eresztettem a kis kesckeszakállam lellett .. Valszinü ritka rondán nézhettem ki,de nem érdekelt. Úgy voltam,hogy nincs kiért/miért rendbetennem magam.



Még 1  módon elb@sztam,szó szerint a jövőmet. Ugyanis 3 éve elkezdtem magán úton életbiztosjtást fizetni. Évi szinten kellet 350€ befizetni,30 éven keresztül. Úgy,hoyg éves szinten emelkedett a befizetési összeg 2%-al,s végül oylan 20.000 € üt5te volt a markomat.


DE!

Mivel a tavali évbe gyakorlatuilag nem vettem fel fizut,mert nem "tudtam",(erről később bővebben) így elmaradt az idei évi befizetésem ... s szépen kaptam 3x is haladékot,ám nem vala erőm 3adik alkalommal se összeszedni magam,s elmenni befizetni a pénzt. így most befürödtem ezzel is ... kaptam 1 végzést,hogy az eddigi befizetések utána számlámon van 1200 €,amit 30 év múlva kiutalnak ...

ehhez kapcsolódik az is,hogy  a legjobb barátom is a jóvoltomból hasonló biztosítást fizet,s mivel 2 éve én voltam az aki aláíratta vele a szerződést,uyganis megpróbálkoztam ügynökösködni,de ez se ment,mert iylesmihez,ahola  számat kéne használni,na ahhoz nem értek,s nem is merek beszélni,így az is csak 1 pont vala az életembe,ahol,ha van aki a kezem fogja,s lennének virtuális barátokon kivül mások is,akkor tudtam volna előrejutni ...
S itt is bakit követtel el,mert Ő Mo. él,de a befizetéseket itt kell elintéznie,s nekem odaadta a pénzt,ám jómagam nem voltam képes 2 hónapig elmenni,s befizetni az összeget. Mikor meg rászántam magam kiderült,hoyg NINCS jogosúltságom,nincs fel6almazásom erre. pedig eddig mindig jómagam végeztem,ám valami "új" törvény szerint kell 1 xtra fel6almazás ...Az a szerencsém,hogy Ő a legjobb abrátom,s megértő ember. óvodás korunk óta ismerjük 1mást,jóban rosszban 1ütt vagyunk. Bár távol él,s ritkán vagyunk már kapcsolatba.

Még a  tavaszba járunk,nemrég írtam le ezt:segítség

Nyár semmilyen nem vala,nem sokra emléxem,se jóra se rosszra,csak meló vala dögivel.

Vagyis pár virtuális jó dolog.



Bekerültem rengeteg filecserélő helyre,Bit Book-on moderátori rangot is kaptam,mert rengeteget ott lógok,amit sikeressen 1 nézetletérés miatt pár nappal később el is dobtam magamtól. Ám nemrég visszakaptam,de erről olvas6tatok.

Ősz is naggyából zökkenőmentessen múlt el. annyi említésre vala vala csak,hogy kb. 1 hónapig internet elérhetőségem nem vala,mert 1 részről a főkököm nem intézte el a befizetést,másrészről ÉN nem tudtam befizetni,mert nem vala pénz a zsebembe,3adrészt nem nyitottam ki a számat,hogy panaszkodjam ...

No,mind1,az a rész is elmúlt,de tényleg szolgáltatót váltok,mert ez a mostani már elvislehetetlenül rossz ...

ja,csaknem kiamradt a 2-3 legjobb dolog a tavali évbe.

Új barátok,újra blogzom,új számjtógép.

Elértünk a  télhez is.

Nos,ez naggyából jónak lehet modnnai. a pár rossz napot,depis/ünnepi napoktól eltekintve jól viselem.

sikerült megcsinálnom az igazolványom,cirka 4 hónapos késssel,de a kezembe van.

Mostmár indul6ok új útlevelet kérvéynezni,csak múljanak el az ünnepek,újjévvárások,s a hivatalok fogadjanak is :(

Karácsoyn előtt nem tudtam bemenni,mert 1 részről mikor kaptam az önbizalom lökést,akkor kiderült,hogy nem tudok intézni semmit,mikor meg tudtam volna,akkor elmúlt az a segítség amit kaptam,vagyis amit úgy éreztem,hogy kaptam.


Ennyi nagyvonalakban.

Picit összeviszza,de ilyen az életem is :) A fejemben lévő gondolatokról nem is beszélve.

Sok dolgot kihagytam,mert :

  • nem jut eszembe
  • nem értenéd
  • félreértenéd
  • nem szabad kimondani
  • ...


Üdv Endre,Doroszló!

P.s.: Még hallasz rólam ... :innocent:

***


Ha az Élet mesélni tudna, akkor ő lenne a leghazugabb mesemondó. Ugyanis a könyvekben vannak jó mesék és gonosz mesék, de az életben mindez egy jókora összevisszaság. A legjobb pillanatok után minden bejelentés és figyelmeztetés nélkül ránk zuhannak a legdermesztőbb percek, melyek órákká, napokká, végeérhetetlen, időtlen periódusokká nyúlnak.

Babay Bernadette

2 megjegyzés:

Bezga írta...

Nagyon szomorúak a soraid.:( Csak a magam kis bánatával voltam elfoglalva és nem vettem észre, hogy Neked nagyobb szükséged van segítségre, mint nekem.

Kocsis Endre írta...

Tőled kaptam tavali évbe a legtöbb segítséget,bíztatást.

Az már a saját hibám,hogy nem tudtam jobban kamatoztatni. S ne marcangold ezen önmagad. Nincs olyan,hogy "kis" bánat "nagy" bánat ...

Elmúlt,elraktároztuk,továblépünk,próbálunk változni ...

Üdv Endre,Doroszló!

P.s.: Még hallasz rólam ... :innocent:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY