Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2010. január 2., szombat

hogyan találnak a blogomra?!? (part1)

nos,1 ideje van ez a listázó nyavaja a blogba beheggezstve,amin keresztül látom,ki honann,mikor,mivel,s miként érkezett,s elámultam 1 picikét. Ugyanis van pár olvasóm,akik a következő keresőszavak alapján találtak Reám :

  • winxp4ever regisztrálása
  • winxp4ever hoyg kell regisztrálni 
(hallkan megjegyezném,hogy a 2 keresés közt 12 óra külömbség van,s elméletileg ugyanazon személy kereste :) )
  • h1n1
  • don't read this
  • muszáj a mottó?
  • sz@rrá főt virsli (ez is 2 alaklommal,ez is elméletileg ugyanazon helyről,csak most kb.2 óra külömbséggel kerestek,s találtak rá a bejegyzésemre )
  • újévi köszöntők 2010-re
Nos,eddig ilyen érdekességek voltak :) legalábbis nekem ez fura.

2 megjegyzés:

bellamaria írta...

nekem nagyon tetszik ez a forgó földgömb itt oldalt.

Kocsis Endre írta...

Beteszem neked is,csak1 kis türelem,míg hazaérek melóból,most nem megy,percenként kifagy a ffox :(

Üdv Endre,Doroszló!

P.s.:Még hallasz rólam ... :innocent:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY