Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2010. január 2., szombat

első

Erre se sokáig kellet várnom :( megvala az első "veszekedés" a zanyámmal. Ráadásul jelen volt a nővérem,a férje,a 2 kislánya ...

J5tek Boldog Új Évet kívánni.

Megkapták a müsort. :(

nem is csodálom,hogy a kislányok nem  kedvelnek eljönni,s 1-2 óránál tovább sose maradnak,ha nagyritkán eljönnek.

Nem tudom meddig maradok még szótlan,s türöm az állandó megaláztatást,lekiabálást. Nem kisgyerek vagyok,mégis úgy kezelnek.


1x akartam visszaszólni - eónokkal ezelőtt -,akkor is megkaptam:
-Ne kiabálj VeleM!!! - pedig csak a számat akartam kinyitni,de annyit mondtam Neki:

- Jó,többet nem szólok semmit ...

S azóta hallgatok,s türök,s nyelem a mérgem ...

Mindezt miért??? Mert nem akarom megsérteni a zanyám. mert vele nem is lehet természetesen,spontán beszélni. még a nővérem se képes rá.

Ő is feladta évekkel ezelőtt a kísérleteket. Neki annyival jobb,hogy nem itt él. Férjhezment.Sikerült neki kiszabadulni.

4 megjegyzés:

bellamaria írta...

Ne vedd a lelkedre. Tudod, ez megy már évek óta.

Kocsis Endre írta...

tudom :( nem is ezé' írtam,hanem azé' mertmár ilyenkor is,mások előtt is "megszégyenít",s produkálja önmagát. gyakorlatilag habzó szájjal üvölt. Mostmeg pár órával később??? Mintha nem történt volt semmi,gyünnek a kedves szavak.

Bezga írta...

Nem lehet könnyű.:(

Kocsis Endre írta...

s még csodálkoztok ménem kedvelem az ünnepeket (cinikus mosoly) :S

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY