Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2010. január 1., péntek

Újévi köszöntő (ismerőstől j5,nem saját szerzemény ez se)

SZARRÁ FŐTT A VIRSLI, ZSIZSIKES A LENCSE,
VÍG KÖSZÖNTŐT ÍRNI ÍGY NEM NAGY SZERENCSE.
PEZSGŐS DUGÓ ÉPP MOST LŐTTE SZÉT AZ ÁLLAM,
A KARÁCSONYFA RÁM DŐLT, MEGVÁGOTT AZ ÁRAM.
VADUL KÁROMKODOK, ÉHES VAGYOK ÉS VÉRZEK,
DE AZÉRT KÍVÁNOK NEKTEK SZÉP, BOLDOG ÚJ ÉVET!




2010-re kívánok még:
12 hónap egészséget,
52 hét szerencsét,
365 nap nyugalmat,
8760 óra szerelmet,
525600 boldog percet,
31536000 másodperc sikert!
Virradjon rád szép nap, köszöntsön rád jó év
kellemes hajlékodba KÖLTÖZZÖN A JÓ LÉT.
A lelkedbe boldogság, szívedbe béke,
ezt kívánom nektek az új évre!


Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY