Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2010. január 19., kedd

ezt ennék most

Tavaszi tepsis csirke


Hozzávalók:
1 db csirke

1 kg bugonya

2-3 fej hagyma

20-30 dkg sárgarépa

20-30 dkg fehérrépa

petrezselyemzöld



Elkészítés:
A csirkét felaprózom, a burgonyát fél centi széles karikákra vágom, a sárgarépát és a petrezselymet, hagymát szintén felkarikázom. A tepsi aljára alufóliát teszek, megzsírozom/olajozom, rárakom a megmosott petrezselymet, a felkarikázott zöldségek egyharmadát, majd egy sor burgonyát teszek rá. Sózom, borsozom, majd rárakom a feldarabolt csirkeszeleteket. Tetszés szerint ízesítem a húst, majd befedem hagymával, sárgarépával, fehérrépával - ezeket is lehet fűszerekkel ízesíteni. Befedem a maradék burgonyával, amit szintén fűszerezek. (Az én családom úgy szereti, ha sok bors van rajta.) Alufóliát teszek rá, és a sütőben megpárolom. Amikor a hús megpuhult, leveszem az alufóliát, s addig sütöm, amíg a teteje megpirul.

Tanácsok:
A sok zöldségtől a krumplinak és a húsnak is finom íze lesz

Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY