Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2010. január 22., péntek

névtelenség szemfülességel párosítva

reggel arra "ébredtem",hoyga póstafiókomba várt 2 e mail értesítés arról,hogy hozzászóltaka blogomhoz.
ez már magába nagy dolog,mert nem a megszokott olvasóim közül vala a hozzászóló,ezt rögtön láttam :)

ugyanis Névtelen nickre hallgat a látogatóm, aki 2 helyre is beszólt Ide és ide
Hoyg pontossan mit is akart közölni,s mire utalt halványlila gőzöm sincs,mert az első postom amihez szólt fejfájáskor írtam,második meg mégannyira se érthető,de mind1.

Láyneg az,hoyg nagyon rafinált alak az illető,uyganis eltöntette a nyomait FeedJit rendszerből!!! Úgyhogy sajna nem tudom lenyomozni merről is érkezhetet.

Ám ez 1 oldlaról jó is. Hiszen van 1 olvasóm,aki titokba,de visszajár. s ezt honnan veszem,hogy visszatérő?? mert elrejettte a böngészőjét :)

Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY