Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2010. január 17., vasárnap

U can run,but U can't hide! muhahhahaaaa

Navégre,van 1 ilyenem is. Mostmár nem tudsz elbújni,Kedves Olvasóm.

Ettől a  pillanattól tudom,honnan jössz,meddig maradsz az oldalamon,stb .. (illetve,ha jól értelmeztem,akkor az új kütyüm ezt hivatott lementeni) , Még1  kicsit csiszolnom kell a koordinátákon,mert sajna fejből nem tudom,Doroszló pontossan hol is fexik,de mind1. Úgyis 50 KM-es toleranciával tudja csak a progi belőnni az érkezőket IP alapján,így ez részletkérdés.
Sőt,a Földgömbös számlálót is kicseréltem,mert az engem is jelzett,de most ez a számláló 0,zéro,nada indult. s hoyg hol áll meg???


Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY