Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2010. január 17., vasárnap

WCG (új mérföldkő)

Mivel lemaradtam az 1 000-dik feldolgozott csomagról;az 1évnyi számítógépidő befektetésről,legalább ezt sikerült elkapnom.

Előzmények:

Mindig is segíteni akartam az emberiségen.
 S mint igazi scifi rajongó,elkezdtem a seti@home nevü projectet futtatni 2003.Szeptember 14.-étől.
Ez 1 olyan project,ami az ür neszeit "hallgatja".
 Ezt az eredményt értem el eddig.
Mivel eleinte "lassú" gépem vala,s ne sok időt ment naponta meg közbe fiatalon sokat játzsottam is :),íyg nem túl fényes lett a "karrierem",de büszke vagyok erre is.
( most,hogy van az új gépem,ennek a garfikus kártyája magában tudná feldolgozni a csomagokat,de ez annyira lelassítani a gépem,hogy hazsnálni másra nem is lehetne,így hanyagolom. :( pedig most ez a kártyám feel annyi idő alatt feldolgoz 1 csomagot,mint az első gépem )

Eredményem seti@home projectben

Közbe próbálgattam más projecteket is:

más eredmények,seti@home mellett


De a FŐ dolog amit scinálok,az látszik fent is,ahogy rápillantasz a blogomra.

Nem egész 5 évvel ezelőtt,2005.november 29.-én csatlakoztam a World Community Grid-hez.

Nos,ez 1 nemesebb célokért indult project. nem túl népszerü,mert szerintem amióta megalakult elég kevés a tag.

Elért eredményeim bővebben

S miért hozom ezt most fel? mert ha a lentebbi képet megnézed alapossan,akkor  észrevehetsz pár dolgot:
Éspedig,hogy:
  • mai napon van,hogy napi átlagba megvan!!! az 1 feldolgozott,s elismert csomag!
  • több mint 1500 csomagot helyessen,s időbe feldolgozotta  gépem,s visszaküld5t
  • a napi átlag futtatási idő,s a csomagonkénti feldolgozási idő scaknem másodpercre meg1ezik (megjegyzem,mielőtt beüzemeltem a  4 magos procim,akkor 1-1 feldolgozás 6-20 órát vett igénybe. Igaz,kisebb órajelü gépen,kevesebb memóriával. Ám most 2-10 óra/ csomag/proci mag :) 












Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY