Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2010. január 21., csütörtök

mostmeg mi a bajom?!?

Okés,ideje elővennem ezt a módszerem,s kírni valami egész lényegtelen dolgokat,mert ma van pontosan 48 órája,hogy pocsék a  kedvem,fejfájás gy5ör.

Eleddig néha arra nyanakodtam,hogy a vércukorszintem esik el,s ezé' jöna rosszkedvem. de napokba ismét relative sok édességet ettem ismét,reggelizek is rendesebben,ismét van  Marika nekem,s én is vagyok neki. Najó,ez eddig csak szellemi táplálék,ám nekem ez is sokat jelent. Néha többet mint 1 meleg tál étel.
 Erről jut eszembe,kéne valami receptet is bemásolnom,mert amit a napokba tettem,az kiderült nem is oylan étvágygerjesztő,mint első olvasására tünt. igaz,nem is olvastam végig :)

De jómagam is hasonlóképp csináloma  kaját.

nevezetessen a tepszikrumplit.

nem diétás,de annak is fel lehet venni.

Tehát.

a receptem :)

1-4 személyre
(pontossan nem lehet tudi,mennyire is készül,mert magam szoktam elfogyasztani)

  •  4-5 mérettől,s éhségszinttől függően krumpli (mennyiségre kb fél kiló )
  • 2-3 fej  vereshagyma
  • 2-3-4 húsos paprika,amennyi éppen kéznél van
  • olaj 
  • tepszi
  • vegeta
  • rerni,előmelegített
  • ha van,akkor a végén bele lehet dobni 1 tonhal/akármilyen hal konzervet az íze miatt :)
 Úgy szoktam kezdeni,hoyg bekapcsolom a rert,meghámozoma  krumplit,s a hagymát.

Addigra bemelegszik 1 picit a sütő,így éppen van idő arra,hogy a hagymát,krumplit karikákra vágjam,ősszekeverjem,s beleborítsam az olajjal jól meglocsolt tepszibe az egészet. Enneka  tetejét jóóól megvegetázom, megkeverem ismét. a tetejére aprítom a paprikát.
Ha van kéznél alufólia letakarom vele az egészet,így 1részt gyorsabban elkészül,másrészt,kevesebb energia kell,3adrészt nem szárad ki a  teteje,4edrészt nincs,de jól hanzik ;)

Időre nem tudom mennyi,de saccperkábé 1-1.5 óra után elkészül.

mikor picitt kihüla  felesleges olajat lecsurgatom róla,1trálkába kiszedem,beleeresztek még 1  tonhalat,meg 1 tejfelt,meg 1 kis ketchupot (najó,nem mindig midnnet,de ez a full ala carte)

gyosran rönd5 teszek a konyhába,s lehet nekiülni.

Jó étvágyat.

Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY