Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2009. november 25., szerda

1 gondolat

gondolkodtam. igen azt is tudok néha.





Ez j5t ki ma reggel:

Az élet mindig nehéz pillanatok elé állítja az embert. Többször veszítünk mint nyerünk,s többet adunk mint kapunk.

Nem ez az szerelem rendje,ám így szokott alakulni. Erről NEM az 1én tehet. Szerelem addig van,míg feladjuk az egónkat,mikor elmúlik az ÉN és TE,s előjön a MI állapot. Mikor nem számít semmi. Csak az érzés. Nem a testi közelség,nem a sex,nem a csók,hanem a gondolatok,az hogy ott van valaki veled/melletted.

Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY