Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2009. november 23., hétfő

music 4 all

nem gondoltam volna sose,ám végülis 3 perc alatt -sacckábé- megkedveltem az I Mesh nevü alkalmazást.
Ez 1 kis kliens,mint az U torent. Alapban p2p kapcsopódásra szolgál,tehát úygnevezett filescerélő kliens mind2.

De az Imesh ennél jóval több. Gyakorlatilag online rádió és social network is 1be. Ütős. testreszab6ó. Iszonyat jó a zeneválaszték. + még ismerkedni is lehet/lehetne rajta,de ezt kihagyom. 1enlőre :)

Asszem előrébb kell hoznom az 5.1-es hangfall set beszerzését,mert így,headsettel,picit nehézkes hosszútávon zenét hallgatni. vagy 1 rendes,"bőr" fejhallgatót veszem. mert ez a low budget megetszi,ám hosszú használat után fáj a fülcimpám :(
A monitoromnak meg sajna nincs beépített hangszórója,hiába Full HD modell,ezt kispórolták belőle.

Ami tényleg meglepett,hogy az én lassú,csigalassú (768Kb/64Kb)Netkapcsolatomon is akadás nélkül megy a hang/videó. Még akkor is,ha az utorent is megy.

Hasonlításképp:

eddig a Youtube videjók,Firefox-ban megnyitva,letöltés mellet akadoztak ...

Úgyhogy naggyon meg vagyok elégedve.

Ha eddig nem használtad,adj neki 1 esélyt;ha már használod terjeszd az "igét" :) 
 

Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY