Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2009. november 27., péntek

hajnalban

Iszonyat milyen rossz vala a tegnapi.és a tegnap előtti napom 1 része. Nem fizikailag,mert nem erőltettem meg magam. Meló se vala túl sok,de valamilyen szinten ammónia mérgezést kap6am,mert kb. 2 órán keresztül a hjzlalda feletti padlást takarítottam ( kb. 180 hízó elég sok bélgázt termel),de 20 petrecnként le kellet jönnöm,mert éreztem,hogy szédülök.

Aznap este már nem tudtam sokáig gép előtt ülni,másnap is elég kótyagos voltam,de még okés a dolog. Hazaérve ismét elég ramaty álapotba kerültem,s ismét korai lefekvés

Ennyit erről.

Most más.

Tegnap végre rászántam magam,hogy elmenjek (igaz,előtte már a gazdámékat megkértem,hoyg intézzék el az első lépést,s kérjenek időpontot a városházán vagy minek is kell nevezni) papírokat csinálni,uyganis picit elhanyagoltam ezt is az életemben.
1 kezdeti írás erről: Milyen állam polgára is vagyok?

Nos,azt az időszakot nagyon kedvelem. Akkor még "aktívan" blogtam amott. Vala 1 kis közösség, akik írtak az életükről.Figyeld leslie beszólását: müfajteremtő vagyok :)
De kaptam még ettől is jobb/érdekesebb megnyilvánulásokat 1-1 pot-om után ... Majd idővel az is kikerül ide. vagy olvass utánna
Az a társaság már nincs meg,elmaradoztunk 1mástól,mert az a rendszer sok változáson ment át,eltüntek az emberkék,a blogfelület más motort kapott,stb ... lényegtelen.

Noh,visszatérve a mondandómhoz.

Mostanába túl sok jó dolog ért. S ehhez nem vagyok hozzászokva! Új számítógép;más munkahely,ahol gyakorlatilag magam vagyok;újra blogzom;ismét Bit Book Lektor vagyok; vannak új olvasóim; rámlelt 1 nagyon jó barát,akinek ki tudtam nyílni,s aki nekem is kinyilt.

Köszönet mindenért.


De az én életem eddig nem így müköd5t.

Ha valami jó ért,boldog voltam 1-2 órán keresztül utánna autómatikussan j5t valami rossz az életembe,ami lerombolta mindig a jókedvet.S ez miindig így vala. Persze,nem 1ik pillanatróla  másikra j5t elő a rossz dolog,mindig váratlanul,de nem váratott sose magára a rossz. De most várat,s érzem a vihar szagát.

S félek. nagyon félek,mint már régóta nem. Mert gyülik csak a sok jó dolog 1mást követve,a sárbatipró valóság meg sehol.

Ma hivatalba is kell mennem. Útálom az ilyet is. Azt hiszem ez lesz az első rossz a sok közül ...

Ne legyen igazam!!!



Az este kaptam1  dalt.

Nagyon hálás vagyok ezért. Csak annyit tudok reagálni reá most,hogy sokat segítettél. Te is nekem sokkal többet tettél pár kedves szóval,pár dallal mint akárki a valós életemből aki itt van körül5tem.

Köszönöm,hogy vagy nekem ...

1 megjegyzés:

ilike írta...

Valóban nagyon szép dalt kaptál.

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY