Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2009. november 22., vasárnap

7

Ma ez a  szám kísér/t/.

Pár percen belül felrakom,vagyis megpróbálom feltenni a gépemre a Windows 7.-et.

Facebook-on a következő tesztet tölt5tem ki - többek közt - Hozzád legjobban a 7-es szám illik!. 

7 napja instaláltam utoljára; kb, 7 órakkor kezdtem el gépelni ;ma van a 7, 7edik  napja :) Kedvenc könyvem 1ike  - navégre nem 7es szám - Teremtő Alvin Ciklus - 7.edik Fiú 
ami ismét 1könyvsorozat,amit nem efrdítenek le :( ;ez a zene megy a háttérbe



ha előbb nem,7 nap múlva akkó' újra itt leszem :)


Üdv Endre,Doroszló!

P.s.:Még hallasz rólam ...



Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY