Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2009. november 23., hétfő

vasárnapról 7fő reggel

Eddig így vélekedtem a vasárnaporól,de tegnap megváltozott picit a véleményem. Nem sokkal,de változott.

1 árnyalattal jobb lett,mert segítettem valakin,s Ő is rajtam. Legalábbis ezt "érzem".Ismét.  Nekem az olyan pillanatok jelentik a  boldogságot,amikor valakin tudok segíteni,illetve azt hiszem,hogy segítséget nyújtok,mert ugye,ez nem olyan 1xrü dolog.

Különössen nekem,aki nem olyan nyitott,s kommunikatív. Aki nem tduja kifelyezni magát.

S ezért megy/fut a gépemen 1 programocska,ami lehet sok energiát eszik,s leamortizálja a gépem - erről később bővebben -,mert úgy érzem,így segítek.

Ezt se értheted.  Szavak nincsenek erre se. Csak érzések,amiket titkolni szoktam.

 Indulok melóba. Mostmár picit "szerencsésebb" vagyok,mert gyakorlatilag 1edül dolgozom ismét,nem zargat senki;nem utasítgat,s nem kell más helyett elvégeznem a nemakarós munkát. Mert azt is azé' teszem,mert nem akarok beszólni,bármennyire is helyénvaló lenne. Nem kedvelem a vitákat,s inkább hallgatok,minthogy megmondjam a véleményem. Élőbe. itt írásba másképp van. itt eleinte beszóltam embereknek,de kinőttem a dolgot.  mert az,ha beszólok nekem utánna hosszú ideig fáj,s az még rosszabb,mint lenyelni a  sértést,elraktározni.

De javul a helyzet,ismét kijr6om magamból a dolgokat,1ügyü teszteket töltögetek ki magamról,amikből megtudom pl.: Melyik a számodra megfelelö élet?
s z eredmény:

Egy kicsit mogorva ember vagy és elég földhöz ragadt. A feleségedet/férjedet is helyböl választod, nehogy gondok adódjanak a sok utazással. Szeretsz rendet tartani magad körül, szereted tudni mit eszel, mi kerül az asztalra, ezért saját magad termeled meg. A kapálással óvatosan.. gerincferdülést okozhat ;).


Csaknem beletrafáltak.











Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY