Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2009. november 27., péntek

ismét létezem?

Nah,túléltem ezt a napot is a hivatalban. Semmi kellemetlenség nem vala nagyon. Vártam1  óra hosszat,bementem,odaadtam a papírokat,észrevettem,hogy mennyire unottan dolgoznak a hölgyek a másik oldalon. Csöppet se kedvessek. Megéretm1  picit őket,nap mint nap uyganazon monoton dolgokat kell csinálniuk hosszú órákon keresztül.
Itt is picit haladunka  korral,uyganis az újlenyomatot már nem tinta,s papír szedik el,hanem van elektronikus újjlenyomatolvasó (kérdés,mennyire higiénikus is ez mostanában? );digitális kamerával csinálnak képet,nem kell vinni maguinkkal. Ez a fényképezés érdekes vala. Ugyanis kb 6-8 percig kvázi mozdulatlanul kéne ülni,s a kamerába bámulni. Valamilyen 1xrübb Cannon Powershot gép van nekik,de erősebb optikával.Meglepő vala az a számomra,hogy 2x kellet beülnöm fényképezkedni. pedig tőlem telhetően nyugissan ültem. s figyletema  kamerát,se nem fókuszált,s csak 2x csinált képet,hoyg minek kell oylan sokáig ott ülni,gfogalmam sincs.
ja az aláírás is elektronikus,oylan E cerkával avgy minek hjvják kell aláírást eszkábálni . Először azt hittem,nem szabad rányomni,s a levegőbe írtam :) persze így nem jelent meg semmi :) Olyan foyladékkristályos cucc amire kell írni.
 Ja meg valami chip-es megoldás van,ami abban jó,ha változik a lakcím,akkor azt könnyen lehet lescerélni,nem kell új azonosító.

7-10 nap múlva lehet érdeklődni,hoyg mi is a szitu ..
Ez is fura. Minek ennyi átfutási idő???

noh,kivárom,ez nálam nem gond,türelmes vagyok. nagyon is.
Utána mehetek tovább.

Más.

Jó a kedvem. Fura. nem j5t be a jóslatom.

Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY