Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2009. december 18., péntek

blabla

fent vagyok jópár úgynevezett társkereső portálon is. Igaz nem aktiv,csak beregeltem sok helyre. mert miért is? Mert itt ahol élek más képpen nem tudok ismerkedni :( Több okból is. 1  a munka,másik a külsöm,harmadik a földrajzi helyzetem,4edik a gondolkodásmódom ;5ödik ok,hoyg a barátnőm is méga  kapcsolatunk elején állandóan azt sulykolta belém,hogy nekem 1 korban hozzám illőt "kell" keresnem. Megjegyzem,ÉN Őt s ekerestem,hanem 1msára találtunk,de sajnos nem értünk az út végére :( csakis az én hibám miatt. de ez nem ide tartozik most. + avn még pár,de nem jut eszembe.

Nos,van a sok sok kváziingyenes társkereső oldal,amik 1 kaptafára müködnek. Sok hasznuk szerintem nincs,mert kb. 2 éve,hogy bent vagyok rajtuk,de eddig 1etlen levelezést sem idítottam,se találtam "megfelelő"  személyt,akivel kapcsolatba is léptem volna. 1részről itt is a földrajzi helyzet miatt,mert elég kevés Vajdasági van fent iylen helyeken,másrészről mert aki fentvan a "környezetemből" az vagy sokkal fiatalab nálam vagy sokkal idősebb s elvált/gyerekes. + ami zavaró nékem,hogy "idióta" beceneveket választanak regisztrációnál.
S ezt jómagam állítom,aki Laikus-ként van fent scaknem mindnehol.

Amin pedig csodálkozom,hogy barátokra oylan helyekn talál az ember,ahol nem is várja.

Nekem minden ilyen on- line ismerősöm vagy Fórumból,blogból,Üzifalról került "ki". Érdekes jelenség,hiszen ezen platformok nem ilyen célra j5tek létre,mégis közelebb hozzáka  szemembe az embereket mint más,erre "specializálódott" hely ...

Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY