Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2009. december 17., csütörtök

Tesztözön part 1 (Milyen verset írnának Rólam ...)

Bára  kedvem a béka segge alatt van kb. 10 kilóméterre :(,de tegyük a  pillanatainkat picit vidámabbá. Mint ígértem,kikeresgetem a kitölt5t tesztjeimet.

Ahogy szemezgetek bennük,elég érdekessek,meg nehéz is őket megtalálni :( Ölég aktivnak nézek ki.


Kitöltési időrenbe megyek visszafele,mert nem találtam opciót,hogy hogyan is lehetne szükíteni/keresni ...

Külön meglepő a számomra,hogy soxor előjön ez,mint most is,hogy a Rendszer Szerelmes-nek titulál ...






 
Édesem, kicsikém, olyan messze vagyol, A világnak messzi túloldalán lakol. Hiányzik a drága kis fejecskéd nékem, És minnyá behalok, hogy nem ...vagyol vélem. Pici kis tested, formáid/ izmocskáid rajta, Te vagy énnekem az álompasi / csaj -fajta. Gyöngyszemedben világít a napnak fénye, Sugárzik belőled a szuper csajok/pasik lénye. Ó, de édes voltál, mikor veled voltam, Mindig meghallgattál, mikor hozzád szóltam. Édesem, drágám, én kinyírlak téged, Ha nem írsz sms-t, hamarosan véged. Mi egymáshoz illünk, hidd el csak nekem, Mert tökéletes vagyok, meg te is, azt hiszem. Még a nevünk is összepasszol, baby, Nélküled csak nehezen tok élni!!! Ja, és ha esetleg összejövünk, mer teccel, Bemutatnál a haverodnak/barátnődnek, annak az izmosnak/szőkének eccer? És ha nincs pénzed, az se érdekel, Az elhatározásomtól soha nem térek el. Várok én rád mindig, hü szívvel imádlak, Üdvözlettel legyen: a világ legjobb csajának / anyósom fiának. xXx.

december 7., 20:15 a(z) Quiz Monster alkalmazással ·

Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY