Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2009. december 19., szombat

tesztözön part XXX

ez nem Facebook-os lesz,az XXX miat :)

Ez kéremszépen igaz történet. Akár hiszed akár nem.

Itt olvas6od eredetiben:


Fogkefe teszt :)
Most jutott eszembe.

1 teszt. Vagyis annak is fel lehet fogni. cylonanime06.gif

Modjátok,a partneretek fogkeféjét már megnéztétek tüzetesebben? Mármint AZT,hogy milyen márkájú? cylonanime04.gif

NEM,most nem a hosszú ideje 1ütt élőkre gondolok,mert ott valószinü a NŐ vásárol,s 1formát.

Mert Nekem,vagyis Marikának feltünt -a Szefantoron -,hogy ugyanolyan márkájú fogkefét használunk. Persze Ő a "női" színüt,Én pedig a "férfias" árnyalatút.

Szóval most,miután EZT elolvastad,s friss kapcsolatban vagy irány ki a fürdőszobába,s kukkantsd meg a partner fogkeféjét.

Az eredmény? mellow.gif

Szerintem ennek a jelenségnek az aránya százalékban ki sem mutat6ó ... excl.gif

Üdv Endre,Doroszló!

P.s.: Még hallasz rólam ...O:-)




Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY