Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2009. december 19., szombat

tesztözön part 22 (ami érdekes,mert van 1 hasonló eredmény)







Kocsis completed the quiz "Ki a rokonlelked?" with the result Garfield.
Lusta alvásra kiéhezett ember vagy. Nem szereted a hét kezdetét és csak akkor mozdulsz ki a házból ha nagyon muszáj. Ajánlott mottó: Jobban szeretném a reggeleket , ha később kezdődnének..

S ez tegnapi:







Kocsis completed the quiz "Mennyire vagy lusta?" with the result Garfield-hasonmás.
Akárcsak mindenki kedvenc lusta, dagadt macskája, te sem veted meg a lustálkodást. De vigyázz, nem mondtam, hogy egy fárasztó nap után! Bármikor képes vagy a semmitevésre, bárhol képes va...gy aludni. Lételemed a tévé és a kaja. Azt tippelném, hogy a lasagne-t is szereted! :D Nehezen lehet kirángatni otthonról, a kötelességiedet (amik miatt ugye ki kéne mozdulni...) ezért nem mindig végzed el. Vigyázz, hogy környezetedet ne idegesítsd fel ezzel, amúgy meg ha elvagy így, hát én nem szólok bele...:).


Első valamennyire illik Reám,második meg abszolute mellétrafált. csak annyi hasonlóság,hoyg imádoma  lasegnet ...



Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY