Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2009. december 18., péntek

hmmm

veszettül jóóó dolog ez a FeedJit valami,ami beépül a blogba,s megmutatja,hoyg ki honna,mivel,mikor érkezett :)

Hogy eddig erre nem j5tem rá  miként is müxik, sok helyen láttam már,de azt hittem ez valami xtra fizetős cucc,s így nem is próbálkoztam a beillesztésével.

pedig nagyon hasznos kis kütyü.

s meglepő eredméynket is hozott elő pár óra alatt ... Pl. 1 olvasóm a Google képkereső linken talált Réám.
Sajna azt nem írta ki miként is van ez összeföüggésbe a blogommal,s miylen kulscsszóra dobta efla  blogom találatként,hiszen,ha jól értelmezem az 1én képet keresett :)

Bizonyára Ő is meglepődhetett.

Tudtok ajánlani még valami yilen 1xrü cuccot,amit1  Laikus is be tud heggeszteni a blogjába? s ingyenes? s nem kell hozzá a html/java/1éb nyelvet ismerni? 

Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY