Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2009. december 19., szombat

ezt jól megmondta

Végre ismét 1  ismerősöm blogját olvastam.  Akivel élőbe 1etlen 1x taliztunk,de on line évekkel ezelőtt összebarátkoztunk,de 1 picit el is tüntünk 1más szeme elől :( Mint általába lenni szokott az ilyen ismeretségeknél. xtra dolog az,hogy mind2en 6áron túli? magyarok vagyunk.Ő fFelvidéki,szlovák,jómagam meg Délvidéki,vajdasági. A scifi életnek köszönhetően ismertem meg,írt 1 novellát,ami megjelent, 1 antológiába.

(érdekes amúgy megjegyeznem ezt ismét,hogy körül vagyok véve ilyen emberekkel akik írással foglalkoznak/foglalkoztak valamilyen szinten. Én,akinek semmi köze sincs,s nem is konyít ilyesmihez mégis "elismert" 1én voltam/vagyok köztük.)

s itt a blogja:

Álmossan a ...

s ahol megismertem - vagyis ez már a második verziója az Ő blogjának is -

Álmossan a laborból

Visszaírnám azt az időket,míg ott blogoztunk,akkor még vala 1 erős,"összetartó" csapatocska.

Mostmár széthulltunk,mindneki menta  saját útjára. :(

napokba bemutatom még pár  ismerősöm.

Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY