Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2010. január 6., szerda

18-as karika tesztözönben ismét






 Ezek valszinü máshol nem talál6ók meg,bár ez is facebook-on lett kitöltve,ám ott mégse hagy6om mind elő :) a munkatársak,s a főnök nem hagyna békén :) 


Ismét olyan dolgokat találtam,amik szerintem illenek rám.Most 1 csokorba raktam,mert eléggé tematikus. De az eredmények beszéljenek helyettem:









Kocsis took the "Milyen tipus vagy a szerelemben?" quiz and the result is A Kedvenc.

Nagyon jo természeted van a barátaid is nagyon szeretnek veled lenni akárcsak a párod!Jo a humorod és mindenki kedvel...Ha a kapcsolatodban problémák adodnak az sosem a te hibádbol fakad, egyszeruen csak rossz gazdához kerultél...Ha ugy érzed nem stimmel minden inkább szökj meg és keress uj otthont ahol jobban bannak majd veled...Megérdemled a legjobb törődést ;)






Kocsis took the Milyen szerető vagy? quiz and the result is Folyton adni vágyó

Sokkal többet adsz, mint amennyit kapsz. Folyton saját igényeid elé helyezed kedvesed vágyait, így szép lassan eltűnik saját személyiséged. Ennek egy idő után biztos csalódás lesz a vége.









Kocsis took the "Mi a szeretetnyelved?" quiz and the result is Kedves szavak.
Számodra a kedves szavak, a dicséretek, becézgetések, szóbeli elismerések jelentik a szeretet kifejezési módját. Kedves szavak a szeretetnyelved.




Kocsis took the Milyen vagy az ágyban? quiz and the result is Goo – Sárga föld

Tombol benned a szenvedély, miközben egyfajta kihívást is látsz a szeretkezésben. Az intellektusodat is bevetve keresed az újabb alternatívákat, melyek neked és partnerednek egyaránt örömöt szereznek. Nincs szükséged mindent elsöprő érzelmekre ahhoz, hogy ágyba bújj val...akivel, ha viszont megszereted őt, ezt minden lehetséges módon kinyilvánítod. Ha kritika éri a teljesítményedet, bezárkózhatsz, és a frusztráció akár a későbbi kapcsolataidra is kihathat.


 




Kocsis took the Valóban szerelmes vagy? quiz and the result is Talán van valami szikra de nem az igazi...
Lehet hogy egy egyszerű fellángolás? Ahhoz túl sok..de szerelemhez meg kevés..






Nincsenek megjegyzések:

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY