Rendszeres olvasók

Segíts az emberiségen?

2010. január 8., péntek

Csokitorta és Sarah ismét

Még mindig Sarah-t hallgatom. S kaptam 1 levlistás receptet.

Csokitorta

Hozzávalók 8 szelethez:
- 6 nagy tojás,
- 30 dkg cukor,
- 25 dkg étcsokoládé,
- 30 dkg teavaj,
- 10 dkg finomliszt,
- 5 dkg darált mandula,
- néhány csepp vanília- és mandulaaroma (ezek el is maradhatnak),
- a forma kikenéséhez: vaj,
- a tálaláshoz: porcukor

Elkészítés
A tojások sárgáját egy tálban a cukorral – ha lehet elektromos habverővel – sűrűn folyósra verjük. Akkor jó, ha állaga a tartármártáshoz hasonló. A csokoládét és a vajat vízgőz fölött épp csak fölolvasztjuk, vigyázva arra, nehogy nagyon felforrósodjon. A cukros tojásba öntjük, majd a liszttel elkevert mandulát is beleszórjuk, az aromát is belecsöpögtetjük. A tojásfehérjét kemény habbá verjük, és óvatos mozdulatokkal az előzőkbe forgatjuk. Egy 24 centi átmérőjű tortaformát kivajazunk, a tésztát egyenletesen belesimítjuk. Előmelegített sütőben, közepes lánggal (180 °C; légkeveréses sütőben 165 °C) 50 percig sütjük. Elkészültét a beleszúrt hústűvel ellenőrizhetjük. Akkor jó, ha nem tapad rá massza. A formában hagyjuk kihűlni, végül cikkekre vágva, porcukorral – esetleg cukrozott kakaóporral is – meghintve tálaljuk.

Valami ahsonlót szokott évekkel ezelőtt az apai öreganyám sütni,de az nem torta vala,ám imádtam. Mint mindenfajta édességet.


+ a zene:



Amúgy rossz a kedvem. fejfájás nem állt ki,elkezdtem 3 napja kitöltenia kellő papjrokat,semeddig se jutottam. így ugrott a mai utam a hivatalba. Olyan hüle kérdések vanan az ürlapon,hogy simán nem lehet válaszolni rájuk. :(
pl. meddig voltam munkaviszonyba?
Ezt hogy értik? beleszámol az a 3 hónap is,amit a Munkaközvetítőbe tölt5tem,s onnan "j5t" a segély?
Milyen  ajelelenlegi állapotom?
  • munkanélküli,de munkakedvem az van
  • munkaviszonyba,de scak részleges (aha,ezé' is akarok simét eflkerülni a munkaközvetítőbe ...)
stb,.

Milyen munkakörökbe akarok munkát vállalni min.2 beírni ..

Miylen munkát végeznék?

meg 4 oldalnyi rizsa ... tele hivatkozásokkal a Törvénykönyvek paragrafusaira.

 Csesszék meg!!!

így most megint min.7 nappal tolódik minden.

Ez van,mikor az embernek nincs elég önbizalma. S milyen igazam vala nemrég. Hogy elindúltam,de nem fogok 1hamar célba érni.

nem kár értem. csak saját magam hibáztatom.

1 megjegyzés:

bellamaria írta...

csalás :) a képen ennek a csokitortának krém is van a közepében. Nálunk ez a recept kakaós pite néven fut, de általában utolérjük, és kivégezzük.
A munkaközvetítőben nekem volt szíves a hölgy kitölteni a marhaságokat a kérdőíven, csak hogy gyorsabban haladjunk.
Munkaévekbe csak a tényleges munkaidő számítódik bele, amit az ember becsületesen lerobotolt.(legalábbis az én értelmezésemben) de be lehet írni bármit, nem oszt, nem szoroz, nem az ott leírt adatok után fogják számolni a nyugdíjat, sajnos

1 gondolat

Végül is csak robot vagyok, semmi több. Nem vagyok ember, még ha néha annak érzem is magamat. Legalábbis azt hittem, hogy az érzéseim olykor hasonlítanak az emberi érzelmekre.

De ez nem lehet igaz. Engem emberek alkottak emberek szolgálatára, és az emberek fognak megsemmisíteni, ha úgy akarják. Nem rendelkezem az ő elidegeníthetetlen jogaikkal.


(Rex –a Robot)


LESTER DEL REY